Beni Koruyun!

Beni Koruyun

Nisan 03, 2008

tarihinde bir ilk!

nedir benim gibi kalem kağıt tutkunu, sanal ortamdan haz etmeyen bir insan evladını blogger olmaya iten? bir sebebimin olması gerekmiyor bence. herkes fikir değiştirebilir, evet! (kendini haklı çıkarma isteği, kendini ikna etme isteğine destek oluyor. çok da iyi ediyor. tabii, tabii!) ayrıca düşündüm de, sanal ortamdan haz etmiyorum derken ufak çapta bir yalan söylemiş ve sanal ortamı aslında müdavimi olan kendim aracılığımla çatırt diye orta yerinden kırmış bulunuyorum. ki bu ayıp bi şey! (parmağımı yüzüme yakın tutup iki yana sallamak suretiyle kendimi cezalandırıyorum. iyi geliyor, evet!) pardon sanal alem, çok kırdım seni. affettirmek için bu blog işine sarmayı düşünüyorum. bakalım, ne kadar başarılı olacağım?
biraz (itiraf ediyorum, taş çatlasa 5 saniye, evet!) durup düşündükten sonra aslında başarılı olmak gerekmediğini fark ettim. (aferin, çok zekisin!) hayır, neden giriştiğimiz her işte başarılı olmak için ıkınıp duruyoruz ki?! n'oolur yani her işi başarıyla yürütmesek? hem başarı dediğin nedir ki? önemli olan işin içinde kendini unutacak denli kaybolabilmek ve bundan zerre kadar korkmamak değil midir? evet, öyledir! (hem parantezin içine hem dışına!) eee, o halde sorununuz ne kardeşim sizin?! kasmayın! (kızım sana söylüyorum, bizzat kendim bi zahmet anla artık!) e, güzel! o zaman demek ki kısa vadeli planımızın ilk maddesi kasmamak! haydi o zaman, sağ ayakla!

Hiç yorum yok: