Beni Koruyun!

Beni Koruyun

Şubat 22, 2009

bir evin çekiciliği üzerine...



-bir ev ne zaman çekici olur?

-kimin için çekici yani?
-soruya soruyla cevap verme. soruya cevap ver.
-yine kelime oyunları...
-cevap verecek misin?
-tamam. bir ev ne zaman çekici olur... üzerine güneş vurduğunda!
-ne alakası var?
-şöyle bir alakası var; evin üzerine güneş vurduğunda sıcak görünür, bir evde yaşamak için de o evin sıcak olması, baktığnda-düşündüğünde ya da içine girdiğinde seni sarıp sarmalaması yeterlidir. aldın mı cevabını?
-aradığım cevap bu değildi.
-nasıl yani? yorum sorusu soruyorsan tek bir cevap bekleyemezsin ki!
-yorum sorusu sorduğumu nereden çıkarttın?
-sorundan!
-yanlış çıkarım. yorum sorusu değildi sorum.
-peki neydi?
-kafamı kurcalayan bir soruydu, yardım istiyordum senden.
-çaktırmadan yardım istemek diye buna deniyor o zaman.
-ukalalık yapma.
-sen iyi misin?
-hayır değilim!
-neyin var?
-korkuyorum.
-neden?
-hırsızdan!
-haydaaa! nereden çıktı şimdi hırsız?
-geçen akşamüstü eve hırsız girmiş, ben odamda uyurken mutfaktan girip salonu talan etmiş, belki de başucuma kadar gelip bana da bakmıştır.
-sadece baktıysa bir şey olmaz.
-mavra yapma, gerçekten korkuyorum!
-tamam. bir şey almış mı?
-yok, çok az bir para götürmüş. bir ara benim telefonum çaldı, ondan sonra bir tıkırtı oldu evde. salona bir girdim, hallaç pamuğu gibi atılmış her yer, sonra mutfak kapısıyla penceresi ardına kadar dayalı...
-neyse, geçmiş olsun. sana bir şey olmadı ya, önemli olan o.
-şimdi her yere yeni kilit yaptırdım, sımsıkı kapattırdım bütün kapıları, pencereleri. bir de içeriden kumandalı panjur sistemi varmış, onun için ölçü aldırdım, yarın gelip takacaklar. bir de günde 1$lık güvenlik sistemi kurdurdum direkt polisle bağlantılı, bir de alman kurdu ısmarladım, o da yarın geliyor bahçede yeri hazır. şimdi bir daha girmeyi denesinler bakalım!
-biraz abartmamış mısın?
-az bile. ben canımı sokakta bulmadım, kıymetli benim canım.
-buradan senin malın kıymetli gibi duruyor. hatta çok malın varmış ve hepsi çok kıymetliymiş gibi duruyor. ve hatta bu yüzden evin çok çekici görünüyor.
-çekici mi?
-aradığın cevabı buldun sanırım?
-hayır! olmaz! onca masraf!
-iade süresi geçmiş midir?
-köpekle panjurlar gelmeden yetişeyim!

2 yorum:

Journey to Orient dedi ki...

:)) hoştu. evet, belki de tüm bunlar bir evi, hırsız için çekici kılan şeylerdir.

a.b. dedi ki...

bakalım, göreceğiz. hepsini yaptık, sıradaki hırsız saldırısına hazırız bekliyoruz :)

not: sevdiğim bi blog yazarından yorum almak sevindirici, teşekkürler...